miercuri, 18 septembrie 2013

Soţie dragă!

Tu, scumpă şi angelică fiinţă,
Eu nu cred  că-i cu putinţă,
Ca în viaţa mea, vreodată,
Să iubesc mai mult, o fată.

Ştiu… a fost cândva, demult,
Te-am văzut şi mi-ai plăcut.
Au trecut ani mulţi, grămadă,
Lângă tine, soaţă dragă.

Au fost ani şi buni şi grei
Trecut-am bine peste ei
Eu, alături, lângă tine,
Tu, alături, lângă mine.

Trecut-au toate peste mine,
Mi-a fost greu, mi-a fost şi bine,
Te-am iubit din prima clipă,
Şi ai fost a mea iubită.

Şi la fel ca la-nceput
Te iubesc, şi chiar mult.
O, nu-i drept, dragostea  nu piere
Nici prin timp şi nici prin vreme.

Ea tot creste, întruna creşte
Parcă, nu se mai opreşte,
Creşte întruna, a mea iubire,
Pentru tine, a mea soţie.

Off, de-ar ţine viaţa asta
Cât îmi pot iubi nevasta,
Aş trăii, la nesfârşit,
Că iubesc, că sunt iubit.

Niciun comentariu: