vineri, 6 ianuarie 2017

Nu te opresc

Eu nu-ţi stau în calea fericirii
De ce să-ţi fiu povară de purtat?
Îi pun lanţuri groase acum iubirii,
Totul este doar un lung oftat.

Nu vreau să te opresc din vise,
Te iubesc prea mult să mă opun,
Am doar sentimente care-s interzise,
Să-ţi fie ţie bine, e tot ce sper acum.

Eu sunt oricum în plus în lume,
Un trecător, un muritor de rând,
La care viaţa parcă-i face glume,
Punându-te mereu la mine în gând

Încerc să mă desprind cumva de toate,
Să pot să spun o dată: stop! atât!
Dar simt, şi ştiu că asta nu se poate,
Viața parcă iarăşi râde: bravo, eşti înfrânt.

Mă bucur, şi sunt atât de liniştit  acum,
Că ştiu că toate în calea ta îţi sunt senine,
Eu simt că nu încap în lumea ta nicicum,
Mă împac cu gândul că o să-ţi fie ţie bine.

Nici nu contează acum câte mai simt,
E linişte când ştiu că soarta e cu tine,
Mi-e dor şi te iubesc, eu nu te mint,
Dar ştiu şi văd că vrei să uiţi de mine.

Niciun comentariu: